Možná Tě zajímá..

úterý 5. března 2013

Venku je krásně

Jaro už se blíží!

Dneska jsem vyrazila do města. Potřebovala jsem si ještě něco zařídit ohledně Osvětimi, kam jedu se školou tento čtvrtek. Cestou jsem "zabloudila" i do Centrálu. Koupila jsem si nové "skinny jeans". Pokud nějaké také sháníte, jděte do C&A určitě si tam nějaké z nabídky, kterou mají, vyberete! Už, už, jsem se chystala jít domů, když jsem si vzpomněla, že bych si mohla koupit diář! Vždy jsem ho měla, ale tento rok jsem si myslela, že přesedlám na obyčejný školní notýsek, ale nějak mi to nevyhovovalo. Všechny písemky, akce a já nevím, co ještě, jsem měla napsané na jedné stránce.. Začala jsem v tom mít nepořádek, a tak jsem se stavila v Albi. Na diáře měli 25%slevy, místo 99 Kč, stál jen 69 Kč. Řekla jsem si: "Tak to beru!" Největším překvapením pro mne bylo, že když jsem ho šla zaplatit, slečna u kasy po mně chtěla jen 39 Kč. Takže jsem si ve finále pořídila diář téměř za hubičku!







2 komentáře:

  1. Poč já nemám svůj šek? :D sluší Ti to :*

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekný je ten diár:)
    -to poteší ked ti pri kase povedia ešte nižšiu cenu než si myslííš:)

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓

    + práve u mňa prebieha aj giveaway, tak sa môžem zapojiť a skúsiť šťastie:)

    nati

    OdpovědětVymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥