Možná Tě zajímá..

neděle 17. března 2013

The smurfs

aneb Thank you daddy 

Dnešní den jsem opět strávila léčením, popíjením čajíku a přípravou do školy. Učila jsem se nervovou soustavu na biologii. Věděla jsem, že je mozek složitý, ale až tak? :D Dále jsem dělala prezentaci o rozpadu Jugoslávie a vyprávění na angličtinu o mé cestě do zahraničí. Kdybych nebyl trumpeta a nenechala to na poslední chvíli jako mám vždy ve zvyku. Mohla jsem se učit během týdne a dnes bych si hodila jen nohy na stůl.

Náladu mi ale zlepšil taťka, přijel z Krkonoš a přivezl mi pár maličkostí (DOBROT), které mi vykouzlily úsměv na tváři..Nejvíce mě potěšil Krkonošský čaj (Čaje totiž miluji a je jedno jaké jsou. Piji všechny!) a čokoládičkový Šmoulí kalednář (Miluji ty malé modré potvůrky a čokoládě NE také neřeknu!)




1 komentář:

  1. Ježíš, Šmolkovia :3

    + Pozývam Ťa k sebe na giveaway :) ↓
    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

    OdpovědětVymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥