Možná Tě zajímá..

neděle 3. března 2013

Ball dancing!

aneb Nuda?

Nevím, čím to je, ale mám pocit, že od té doby, co v Mostě začali předělávat Repre (místo, kde se konají plesy), stojí většina plesů za prd! Dříve se tam lidé bavili do ranních hodin, teď už krátce po dvanácté nevíte, co dělat!
Před plesem jsem šla zase ke kamarádce, ale kvůli tomu, že ples byl v pátek a ne v sobotu jako ten první, tak jsem měla trochu větší časové presso. Domů jsem přišla o půl páté ze ZUŠky a o půl šesté jsem měla být u Nell. Nereálné, že? Také jsem k ní přišla později,  na to abych přišla v čas, bych musela mít stroj času a ještě létající koberec na přepravu. :D


Fotku outfitu nemám, ale přikládám fotku "Jak jsem byla nalíčená".
 Rtěnka: CK, řasenka: oriflame, make-up: Rimmel London


Plus fotku mých nehtíků





Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥