Možná Tě zajímá..

sobota 29. října 2011

Autumn holiday...

aneb prázdniny u babičky..

Prázdniny jsou od toho, aby si člověk odpočinul. Mně prázdniny posloužili jako možnost vydělat si nějaké peníze a taky jako očistná kúra na můj beďákovej xicht.. Ale to je teďka jedno. Můj dnešní článek bude o cestě tam a zpět.. :D Včera ráno jsme jeli k babičce do Krkonoš a jelikož jsem den předtím byla na piškotéce, tak se mi ráno v 8 zrovna krásně nevstávalo. :D Ale tak něco jsem dospala v autě, takže k babičce jsem dorazila pouze v rozmrzelééé náladě. :D Cestou jsme se zastavili na zámku Sychrov, kde jsem  po prohlídce zámku v zámeckém parku sbírali JEDLÉ kaštany. Věc, kterou jsem nikdy předtím nejedla a ani jsem netušila, jak to vypadá.. Co se týče vzhledu, jsou dosti podobné těm pro zvířátka, tedy kromě "obalu" ten je víc bodlinkatej... :D:D



Když jsem vlezli do babičky zahřátého bytu ze
zmrzlého venku, bylo to jako pohlazení a protože babička je precizní paní domácnosti, tak na nás čekal teplý oběd a hrnek horkého čaje s medem.. Po obědě následovala menší procházka. Děda tvrdí, "Jste jako mrtvoly, jděte se nadýchat horského vzduchu!" Avšak jeho nejoblíbenější komentář se týče mostecké krajiny, kterou děda nazývá Měsíční krajinou :D:D


Po jakési ozdravné procházce bylo na programu pečení kaštanů..

Jedlé kaštany..

A šlo se do hajan..!

Další den jsem po vydatném obídku jeli navštívit tetičku. Po několika hodinové návštěvě, poté procházce s Bobíkem, se frčelo domů... Teďka sedím v pohodlí mé židle na kolečkách s čajíkem na stole a je mi hej... :D Tak přeju hezkej zbytek večera.. :**

Vaše Annie ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥