Možná Tě zajímá..

středa 26. října 2011

Mám toho dost!

Aneb pohár vína PRÁVĚ přetekl...

Když VÁS pořád někdo komanduje, tak i kdyby jste měli tu nejúžasnější z nejúžasnějších nálad, tak se prostě něco v člověku zlomí a najednou nemá náladu na nic!! Prostě máte chuť všechno zabalit, jít někam SÁM a nebo navštívit ten nejosamělejší kout na světě.. Já jsem zvolila možnost jedna. Prostě jsem se sebral, vzala foťák s sebou a šla se procházet po mostecku. Po necelé hodinové procházce, při které jsem si vyvětrala a vyčistila hlavu, také nafotila pár fotek z přírody, jsem si šla koupit GYROS a vrátila se domů do "uklidněné" domácnosti.. Začala se učit anglická slovíčka, nalakovala si nehty a začala přemýšlet, co si zítra vezmu na sebe na jednu z "piškotékových akcí"..

Pár fotek z obchůzky:



Depresivní podzim...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥