Možná Tě zajímá..

pondělí 3. října 2011

Narozeniny..

Zase o rok starší..

V pátek proběhla akce století, oslava kamarádovou narozenin.. Nejdřív jsem tam z technicko-rodinných důvodů neměla jít, ale nakonec se vše vysvětlilo a šlo se :))

Smile :))
Jenže..
Neměli jsem dárek, tak jsem ještě rychle s kamarádkama zaplula do Centrálu a koupila dárek. Cestou tam jsem jeli MHD. Největší drama/zážitek ze dne, byla cesta na místo oslavy..Ta se konala nahoře nejvyššího kopce města Litvínova a já se tam s kamarádkou drápala ve 13centimetrových podpatkách, protože jsem před tím byly v neslušnějším podniku města Mostu a to je Good Gate. :D:D Takže si představte tu cestu do kopce :D:D:D a jak jsem asi vypadaly :) Večer proběhl celkem v klidu a míru, všichni mu přáli vše nej, přiťukli si, dali dárek a nakonec se šlo domů.. :))



S oslavencem :)



With her :*

 Možná se divíte, že tento článek píšu až teď, ale z důvodů nevyspalosti a časového vytíženosti během víkendu se ani nic jiného dělat nedá... ;* Přeju hezkej zbytek slunného dne a já se letím učit chemii :*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥