Možná Tě zajímá..

pátek 21. října 2011

Hrdina mé doby...

Každý příběh končí...


Dneska jsem dočetla další z mých fantasy knížek. U které jsem při slovech "Neumírej Jacy"  brečela jako želva. Nakonec samozřejmě všechno dobře dopadlo, jistý mladík z oné knihy "vstal z mrtvých" zachránil ho totiž anděl.. :))  Tak jsem zaklapla další knížku, postavila jí do mé domácí knihovničky a přemýšlela, co budu číst dál.. Má další knížka s názvem "Svědek z cely smrti" už na mě zítra čeká..

Ouuu Happy-Day
Originál..

Jinak jsem dnes také doukoukala Chůvu k pohledání, která skončila jak jinak než happy-endem :)) za kterým jsem jak jinak než ráda :D Navíc jako bonusovkou k dnešnímu šťastnému dni je devítidenní volno.. a to znamená co ?? devět dní BEZ ŠKOLY :D:D Juhů !! :D


Dobrou noc a hezký sny♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥