Možná Tě zajímá..

pátek 14. října 2011

Taneční.

aneb my first big haters :D:D

Představte si, že jste v tanečních, celý večer tancujete se svým stálým partnerem a pak se vyhlásí "dámská volenka". Zvednete se ze židle a jdete ... a jdete kamkoliv a pro kohokoliv, v tom spočívá kouzlo volenek.
Jenže celé to začalo, když jsem zřejmě šla pro špatně zvoleného dobrovolníka a jeho partnerka význam "dámské volenky" trochu nechápe :DD a tak mě začala pomlouvat kudy chodí a to bez důvodně :D ale nevadí, myslím si o tom/o ní své :D:D:D:D:D:D
Včerejší taneční byly celkem fajn. Sice mé modré boty změnily barvu, ale i tak → O.K. :))

Dnešní den je katastrofální, začalo to písemkou z němčiny a skončilo laborkou z fyziky :)) Jinak si celej dnešek a vlastně celej život zkoumám xicht a beďary :'(((  Nýný nýnýnýnýnýný nýnýnýný nýný!! :D:D Já chci krásnou hebkou pleť jako zadek malýho dítěte z reklamy na John´s Baby .. Tak si letím naplácat masku na obličej :D Pro dobrej pocit ...a pak si přečtu něco nového ze světa dění :))

Moje denní zábava :))
Pápápá ♥



Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥