Možná Tě zajímá..

čtvrtek 18. října 2012

Článek= vzácnost

aneb Mám toho moc!

Tenhle týden je příšerný a když řeknu příšerný, tak myslím katastrofický!! Pořád se jen učím! a to do slova a do písmene. Mám pocit, že se mi mozek a s ním i hlava zvětšuje do nadpřirozených rozměrů. Babička si ze mě dělá srandu, že na tu hlavu za chvilku nenatáhnu ani čepici a děda mě straší tím, že mi hlava za chvilku exploduje! (Tomu začínám věřit! )

Protože mám, ale blog, a také pár pravidelných čtenářů, nesmím ho zanedbávat ani kvůli 25 stránkám formátu A4 na dějepis z kterého píšu zítra. Mám už toho učení po krk! a tak si teďka dávám "voraz". Jdu koukat na přátelé (F.R.I.E.N.D.S), HODÍM NOHY NA STŮL, spořádám nejméně tabulku čokolády a naplácám si masku na xicht.. :)



Tak se zatím mějte a hezký pátek! :)
XOXO Annie :**


P.S. V sobotu sem přidám "normální článek", TO SLIBUJI! :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥