Možná Tě zajímá..

neděle 21. října 2012

Neděle

aneb Sobota

Slibovala jsem, že sem přidám smysluplný článek v sobotu. Samozřejmě to bych nemohla být já, abych všechno stihla/splnila v čas. Tak včerejší článek vydávám DNES!

Co se včera událo?

Včera jsem uklízela. Možná bych udělala líp, kdybych se na to vyprdla, protože jsem při uklízení pokoje našla krabici s CDčkama a DVDčkama, celou jsem jí proštrachala a našla jsem hru Ghost master, která se mi stala osudným. Hrála jsem jí totiž skoro celý den a na douklízení pokoje nějak nebyl čas. (:D) Potom mě taťka překvapil donáškou gyrosu do domu a já mohla spokojeně pokračovat v hraní duchů s mňamkou na stole.


Pokoj jsem douklízela dnes. Mamina mi ráno předala dvě vymoženosti z kosmetického průmyslu. Prvním udělátkem je olejíček na suché vlasy/kořínky, ráno jsem ho vyzkoušela a můžu říct, že i po nějakých 10 hodinách nemám pocit mastných vlasů a ani tak nevypadají .


Druhým kosmetickým zázrakem je lak na nehty. Mamina totiž zná mou úchylku v lakování nehtů a zálibě v extravagantích odstínech laků. Tak mi koupila zelený. V mé sbírce laků mám zelených asi 6, ale tento odstín ještě né.. :) Děkuju mami :*





2 komentáře:

  1. produkty z Avonu mám moc ráda :)
    strašně ti to sluší na záhlavní fotce!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný odstín laku :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥