Možná Tě zajímá..

pondělí 8. října 2012

Hledá se nový Pan Božský

aneb Přijít o kamaráda jako jsi ty stojí za HO*NO!

Dnešní článek je po delší odmlce a navíc je mírně pesimistický. JÁÁÁ, jindy optimistický člověk jsem přišla (né úplně, ale pár věcí se mezi námi změnilo!) o fajn kamaráda. Řekněme, že to byl stejný cvok se stejně pitomými a přitom skvělými nápady s věčně veselou náladou a úsměvem na tváři. Řekněme, že byl mým kouskem OPTIMISMU! :) Většinou optimismus rozdávám já, mám asi takovou povahu, povahu hlupáka, který lidem musí za každou cenu pomáhat. Jenže on byl dárcem dobré nálady pro mě! Poprvé se našel někdo, kdo snad v životě neměl špatnou náladu a nerozšiřoval jí kolem sebe! No nic, jak říkám nejsem pesimista. Takže šoupu nohama a mlčím!!

Tento článek berte jako mé PODĚKOVÁNÍ super kamarádovi. Sice se s ním bavím pořád, ale z mnoha důvodů už to není a nebude jako to bývalo. :((

Mám Tě ráda kočičáku!


4 komentáře:

  1. hezké poděkování kamarádovi.. já měla nejlepší kamarádku, a taky už to není jako dřív.. :-/

    stala jsem se tvým čtenářem, protože se mi tvůj blog moc líbí :) zvu tě k sobě onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle znám, když už to není jako dřív, mrzí mě to za tebe :(

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem zažila. Proto jsem usoudila, že než se člověk rozhodne mít nejlepšího přítele, musí ho opravdu poznat co nejlépe a dávat si pozor:) Moc ti to sluší na všech fotkách i na jiných postech. Stala jsem se tvou čtenářkou, tak doufám, že jestli se ti bude líbit můj blog, oplatíš mi to:))
    http://kristygoodwill.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi velmi krásná. Máš skvěle psané články.

    OdpovědětVymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥