Možná Tě zajímá..

úterý 30. října 2012

Maska na vlasy

aneb jak na "slámu" na hlavě..

Musím přiznat, ač nerada, že se mi během posledních pár týdnů vlasy proměnily v seno-slámu.. Je to příšerné. Při životě je udržuji různými maskami a olejíčky. Naštěstí to celkem pomáhá, a tak doufám, že se mi vlasy zanedlouho zase vrátí do původního stavu.

Dnes jsem se jim rozhodla pomoci přírodní maskou:

Co na ní budete potřebovat?
Kiwi a citrón



Postup: 

  1. Kiwi oloupete 
  2. Rozmačkáte
  3. Vymačkáte do této hmoty půlku citrónu
  4. Zamícháte
  5. Nanesete na hlavu
  6. Vlasy zabalíte do ručníku, alobalu. (Já jsem je strčila do igelitového pytlíku. Pytlík jsem na hlavu přidělala pomocí pinetek :) )
  7. Necháte působit cca. hodinu a půl
  8. Důkladně omyjte vlažnou vodou

Výsledek: Vlasy jsou "zdravé" (nebo tak aspoň vypadají), živé a krásně voní!


2 komentáře:

  1. mě na mou slámu nic nepomáhá, ani BIO kokosový olej :D
    ale dám tvému fígly šanci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BIO kokosový olej? :) Ten je z lékárny nebo z normální drogérky? :)Že bych se taky inspirovala :D

      Vymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥