Možná Tě zajímá..

pátek 2. listopadu 2012

Bláznů svátek

aneb J. Žáček je sprosťák!

Dnešní školní den utekl celkem rychle, ve škole jsem strávila pouze 5 hodin, to znamená do 12:30. Poté jsem s kamarádkou jela do Lidušky (ZUŠky), cestou jsem se stavily v knihovně. Ona hledala knížky k maturitě, já jsem si sedla k regálu u kterého bylo křesílko a čekala! Kamarádka si po chvilce přisedla a hrála hry na Ipadu. Já si začala prohlížet knížky v regálu. Jednu jsem otevřela, jejím autorem byl Jiří Žáček. Myslela jsem si, že píše básničky pro děti, ale v této knížce byly básničky dokonce i o prostituci v nedalekém Dubí. :D

Protože mě několik básniček dosti rozesmálo, tak jsem si je vyfotila a teď se s vámi o ně podělím :

La mode méditerranée

U moře se letos nosí
zralá ňadra pasy vosí
dlouhé nohy oblé zadky
prostě žádné nedostatky.

Zato mužům
pokud mají peněz jako šlupek
promíjí se pleš i hrb i pupek.

Ženská kouzla

Nejsou ženy nedostupné -
jenom chtějí
zvýšit vstupné.

Poslední co jsem si přečetla a celkově změnilo můj názor na J. Žáčka. Byl slogan "Kdo nešlape".. Okrádá rodinu. :D

Nakonec přidávám dva outfity, které jsem tento týden ve skříni vyštrachala :)





+ dárek od ségry.. Slon-kytici z bonbónů ♥ Díky sis :)


+ písnička od Nicki Minaj( již jsem jí sdílelala, ale Nicki k této písničce vytvořila (konečně) videoklip ) :))


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥