Možná Tě zajímá..

sobota 3. listopadu 2012

Day with sis ♥

aneb Doplnění mizivého stavu kosmetiky..

Dneska jsem se rozhodla jít se sis na sesterskou kávu. Šly jsem do cetrálu. Já si dala pistáciovou ledovou kávu a ona karamelovou s oříšky. Popovídaly jsme si o všem, co se ten měsíc, co jsme se neviděly změnilo. Poté jsme obešly všechny obchoďáky v centrálu, zkritizovaly příšernost některých kusů oblečení (Jejich střihy, barvy). Pomohla jsem sis vybrat něco na sebe a pokračovaly jsme dál. Já na sebe nic neulovila/nepořídila! Co se týče drogerie. Tam už jsem si "pár" věcí vybrala. :)

Koupila jsem si:

3 laky.



Voňavku "B.U. Heart beat" a bělící prášek na zuby "White Pearl Smile" ( Vřele doporučuji, používám ho dva měsíce a výsledek je znatelný :) )

Peeling na obličej (Pořád se snažím zlepšit nezlepšitelné ;) )

A co vy? Pořídíli jste si v poslední době něco nového z kosmetického průmyslu? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥