Možná Tě zajímá..

neděle 11. listopadu 2012

Nový kabátek


aneb Rudá jim sluší!

Dnešní den stojí za pytel. Za prvé je zítra pondělí a za druhé celý den venku prší, člověk z takového počasí nemá na nic náladu, ale aspoň jsem se mohla v klidu učit do školy. Když už mi z učení třeštila hlava začala jsem koukat na Step by Step a "oblékat" nehty do nového módního kabátku. Tentokrát jsem zvolila rudou!
Lak: Lovely, Crystal Strenght, cena: 39Kč (myslím)



Při pohledu z okna mne jejich
"sedící" řada zaujala!

P.S. Slyšeli jste novou písničku od Adele? a její přepracování od Smithovy dcerky? 

3 komentáře:

  1. Ahoj, nominovala jsem tě v tagu magická jedenáctka, takže pokud budeš chtít, můžeš se zúčastnit :-) vice tady: http://www.life-of-kiki.blogspot.cz/2012/11/tag-11-cast-druha.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ti holubi - jako naše sněmovna :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥