Možná Tě zajímá..

středa 14. listopadu 2012

Recenze I.

aneb Co mohu doporučit?

Před týdnem mi mamina koupila v Yves Rocher masku na vlasy. Musím se přiznat, že jsem jí měla předem vyhlédnutou, také jsem si k ní přečetla řadu recenzí, většina z nich však byla proti tomuto výrobku (lidé si stěžovali na mastné vlasy, nefunkčnost, nic-moc vůni výrobku), ale já jsem to přesto riskla a jsem zato velmi ráda. Maska je úžasná. Ty z vás, které trpí na zničené nebo suché vlasy, by si jí měly okamžitě běžet koupit. Vlasy jsou  hebké, vyživené (vypadají tak a jsou takové i na dotek! Už žádná sláma na hlavě! ). Vůni hodnotím neutrálně. Jedinou nevýhodou této masky je její hutnost, ale i s tou jsem si poradila. Stačí masku nanést na navlhčené ruce a stane se poddajnější (trochu "povolý").




Cena: 179Kč
Hodnocení: Za drobné nedostatky jí dávám 8/10bodů







Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥