Možná Tě zajímá..

pondělí 19. listopadu 2012

Recenze II.

Aneb kosmetika jako část dívčího světa...

Protože už to bude nějaký ten týden, co bojuji s akné, dovoluji si tvrdit, že jsem na kosmetiku proti akné expert. Vím, co mi akné zmírňuje a co naopak mé pleti přihoršuje. Jelikož si myslím, že nejsem jediný člověk na planetě Zemi toužící po krásné, hebké pleti (jako dětský zadek!), tak těm, kteří jsou už bezradní doporučuji vodičku na čištění pleti od značky RYOR. Jak už jsem již řekla, vyzkoušela jsem řadu vodiček, masek, peelingů a různých kosmetických "vymožeností" na akné. Tato vodička je u mě TOP!





Stojí necelých 100Kč. Pleť si s ní čistíte dvakrát denně. Jednou ráno, jednou večer. (Zbytečné užívání způsobuje vysušování plet!)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥