Možná Tě zajímá..

pátek 26. října 2012

Týden prázdnin

aneb Sportem ku zdraví!

Protože je náš ředitel POKLAD a smiloval se nad námi ubohými studenty a řekl si: "Tak ať se válej doma celej tejden." Mohla jsem se díky němu válet doma celý týden. :D První dva dny jsem se opravdu válela jako prase na porážku. Třetí den už jsem toho válení, nic-nedělání, pojídání chipsů a sladkostí měla dost, a tak jsem se sbalila a šla plavat. Měla jsem v plánu uplavat tak 20 bazénů a jít domů. Jenže nějak mě to začalo bavit a nakonec jsem jich uplavala 52. ( :D) JOOOoo! Další den jsem byla běhat.

Dnešek je trochu nabitější: Ráno jsem šla na masáž (čokoládovou). Řeknu vám, není nic lepšího než sebou plácnout na masérský pult, nechat do sebe ďoubat a relaxovat. Potom jsem letěla k mamině do práce, do banky a  jako zakončení "akčního dne" jsem si byla opět zaplavat a své minulé skóre jsem překonala o 4 bazény. Asi ze mě bude plavec. :D (P.S. Ne dietu nedržím, nemám to za potřebí.. Bohužel existuje věc zvaná NUDA a já jí u nás doma občas potkávám a navíc mě to plavání nějak začalo bavit. :D )

Teďka koukám na Přátelé, přelakovala jsem si nehty a snědla pytlík bonbónů.. Zítra je sobota a to znamená jediné → VÍKEND! Co plánujete? :)

Slyšeli jste novou písničku od Christiny? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥