Možná Tě zajímá..

neděle 3. února 2013

Anna a Nela

aneb Jak bylo?

Včera, 2.2. 3013, jsem šla na ples gymplu. Nejdřív jsem šla ke kamarádce, kde jsme se připravovaly a natočily další funny video, a pak jsem vyrazily. Ples začal v 18:30! Nikdy na plese nejsem od úplného začátku, ale protože jsem znala většinu maturantů, chtěla jsem vidět jejich odšerpování a také jsem chtěla vidět zpívat Terezu Kerndlovou, která byla pozvána jako hvězda večera. Řeknu Vám, opravdu to stálo za to!






Ten večer  se mi povedl i super trapas. Šla jsem ze schodů, píšu kamarádce SMS "Kde jsi?" a nějak jsem nevychytala schod a už jsem jela dolů po zadku :D. Musela jsem se smát, jak se mě všichni ptali, zda mi nic není. (Opilá jsem nebyla! Jen prostě neumím chodit! )



2 komentáře:

  1. Anna a Nela, to jsou božský holky ♥.
    Moc Vám to oběma sekne a co se týče toho trapasu, tak těch mám (bohužel) dvanáct do tuctu. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥