Možná Tě zajímá..

úterý 12. února 2013

Illness

Moji milí čtenáři,

moc se omlouvám za mou nečinnost. Nebyla to má chyba. Přidávat články jsem chtěla, ale uskutečnit to ,nebylo v mých silách. Na pár dní jsem se totiž ocitla v nemocnici. Jak jsem se tam dostala? Minulou středu mě poněkud začalo bolet v krku, myslela jsem si, že je to jen chvilková záležitost, ale když jsem se ve čtvrtek ráno probudila a zjistila, že nemohu skoro mluvit, jíst ani pít, řekla jsem si, že to asi nebude jen tak. Zavolala jsem mamině, že mi není dobře a zašla jsem si k mé doktorce. Pak už to šlo ráz na ráz. Doktorka mi řekla, že má podezření na absces (myslím,že se tak ta nemoc jmenovala) a poslala mě do nemocnice. Prohlédla mě moc milá doktorka, ale po větě"Musíme Vás okamžitě hospitalizovat", se mi chtělo začít brečet. Sestry mě odvedly na oddělení ORL rovnou k Panu doktorovi. Sedla jsem si tam na stoličku, doktor mi krk částečně umrtvil a oznámil mi, že se mi udělalo něco za levou mandlí a že to musí dostat ven. Tak vzal nůžky A ZAČAL stříhat.. Todle mi dělal každé ráno tři dny. Nejvíce mě na pobytu v nemocnici štvala dieta, kterou mi doktoři, z důvodů mně neznámých, nasadili. Byla jsem totiž značně nervózní a řekněme, že i psychicky vyčerpaná z nedostatku cukrů v krvi. V neděli večer mě pustili domů. Dnes jdu na kontrolu, tak mi prosím držte palce! :)




4 komentáře:

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥