Možná Tě zajímá..

středa 6. února 2013

Foto-kniha II.

aneb Že se na to ....

Asi před půl rokem jsem vám říkala, že dělám foto-knihu, již druhou! Přišla mi teprve předevčírem, protože jsem jí musela 4 krát předělávat. Neustále mi psali e-maily, že přidaný soubor nelze otevřít! Byla jsem z toho už zoufalá. Několikrát jsem měla chuť s tím fláknout, ale zaplatila jsem to předem (slevový kupón), a tak mi nezbývalo nic jiného než to udělat! Teď jsem ráda, že jsem to nevzdala a foto-knihu opravdu dodělala. Každá z osmdesáti stran totiž stojí za to. Opět!


Jinak tento týden je pro mě trochu hektický! Minulý byl totiž lehárko ( kvůli vysvědčení a uzavřeným známkám), tento je peklo (nové pololetí!)! Naštěstí mám hodného kamaráda, který na mě na myslí a ví, že miluji čokolády, a tak mě včera vyzvedl ze školy a obdaroval mě 4 Milkami. Děkuju Jirko :) Je opravdu výborná, a proto pokud jste stejný milovník čokolád jako já, tak si tuto čokoládu, z limitované edice, určitě kupte! :)



A co vy a nové pololetí? 

http://instagram.com/ancadlouha/

4 komentáře:

  1. Lentilková milka je nejlepší! Ještě lepší jak oreová :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím! Je výborná.. Ze 4 čokolád mám 1 a půl :D

      Vymazat
  2. Kde jsi byla na úpravě obočí? a nelži mi, že nikde! :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥