Možná Tě zajímá..

pátek 15. února 2013

Nehtománie

aneb Musím je mít všechny!

Někdy si opravdu připadám jako Esh Catchem (Hlavní postava Pokémonů), akorát s tím rozdílem, že neplním pokebaly různými zvířátky, ale rozšiřuji svou sbírku laků! Dnes jsem své tvrzení o tom, že jsem propadla nakupování laků, zcela potvrdila. Cestou ze ZUŠky jsem se stavila ve Rossmanu. To jsem asi neměla dělat, nebo měla? Koupila jsem si totiž tři laky (a jiné :D). Dva z nich byly ve SLEVĚ! Stály 19,90. Po ukořistění těchto laků jsem chtěla odejít, ale do očí mi padl magnet od Essence, už dlouho jsem na něj měla zálusk, ale přišlo mi líto dávat 70 korun, a tak když jsem ho tam viděla, za cenu 29,90, řekla jsem si: "Proč ne?" Posledním zázrakem, který jsem dneska pořídila, jsou kamínky na nail-art.. Chtěla jsem si je objednat z Ameriky, ale nákup by se mi s poštovným vůbec nevyplatil. No a proto jsem si kamínky i s ostatními věcmi spokojeně nesla k pokladně! :D





Plus přidávám jednu recenzi na lak, ten jsem si koupila v pondělí, když jsem šla z kontroly od doktorky.


Dnes mám lak na nehtech 4 dny a DRŽÍ! Opravdu! Jeden z mála laků, který mě překvapil. Bohužel, dnes se mi odloupl kousek laku z palce, ale není se čemu divit. V ZUŠce totiž dělám s hlínou. Takže mě čeká přelakovávání. To mi ale nevadí, zkusím kombinaci modré a růžové.. :)


P.S. Je možné, že lak drží kvůli X vrstvám zmatňujícího laku, který jsem na fialkový naplácala, ať tak nebo tak, jsem spokojená :))

XOXO Annie Lang

3 komentáře:

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥