Možná Tě zajímá..

sobota 16. února 2013

Kšá ! Kšá!

aneb Mazej nemoci!

 Před chvilkou jsem si vzala poslední prášek. Juchůůůů! Dobrala jsem antibiotika a to znamená, že jsem se stala zase oficiálně zdravým člověkem. Tento fakt jsem "oslavila" přelakováním nehtů a sušenkou Mila.




Chtěla jsem celý den zůstat doma, válet se a nic nedělat, ale nakonec mě mamina vytáhla do města. Stavily jsme se v DM drogerii, ale hlavním důvodem, proč jsme šly do města, bylo předělaní jejích gelových nehtů. Mamce se zdály už příliš odrostlé, tak mi nezbylo nic jiného, než si sednout vedle ní na židličku a něco povídat, ale vůbec mi to nevadilo, s mamčou si povídám ráda a je jedno, jest-li je to na nehtech nebo v kavárně! Cestou domů mi mamina koupila pokračování knížky Noční lovci. První díl si získal mé srdce, a tak  jsem zvědavá, jaký bude ten druhý. Děkuji mami!

Do města jsem vyrazila opět nenamalovaná. Cítím se v tom lépe. 

A co vy? Jaký máte víkend? 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥