Možná Tě zajímá..

úterý 11. prosince 2012

A zase nic!

aneb Účinek Henny je v tahu!

Včera večer jsem si umyla hlavu a zjistila jednu nevýhodu/(obrovskou nevýhodu) Henna výrobku a tou je: nijak EXTRA DLOUHOTRVAJÍCÍ ÚČINEK. Účinek Henny (z minulého článku → Henna) zcela zmizel! Tím se u mě tento výrobek zařadil k ostatním nefunkčním výrobkům, do skupiny k "ničemu"!  Během týdne-14 dní (podle toho, jak často si myjete hlavu) se vlasy totiž vrátí do původního "slámového" stavu :( Tak jsem si pročetla pár diskuzí na omlazeni.cz a nakoupila jsem si sadu přípravků značky Syoss. Tak snad už jsem se konečně trefila do něčeho pořádného a pomůže mi to!



Syoss- šampón, maska

Syoss- olejíček

Lopuchová voda - Koupila jsem si ji na radu  žen/dívek/ slečen z omlazení.cz

Plus přidávám obrázek, který mne na facebooku velmi zaujal. Jsem to já (blond) a moje kamarádka Neluš (hnědovláska). Taky vás/Vás tento obrázek s někým vystihuje? :)



P.S. Pokud máte jakýkoliv výrobek, který vám zlepšuje kvalitu vlasů, sem s ním. Budu ráda za každý tip!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥