Možná Tě zajímá..

středa 5. prosince 2012

Ovace!!

aneb článek je na světě!

Tak a je to tu! Dnes se mi podařilo zrodit zcela nový článek po cca 14 dnech odmlčení. Moc se omlouvám a doufám, že se opět začnete vracet na můj blog. Protože jsem sem již pěknou řádku dní nepřidala žádný článek a odehrálo se toto doopravdy spoustu, vezmu to tedy od začátku.

Minulý týden ve středu jsem jela se školou do Prahy. Nejela celá třída, ale pouze vyvolení! :D (seminárníci dějepisu). Náplní naší exkurze bylo baroko v Praze. Bohužel celý den příšerně mrholilo a mi zrovna museli prolézat pěknou řadu památek.. Nakonec byl dvouhodinový rozchod a já se rozletěla směr Paládium. Koupila jsem si šaty, boty (NUDE, CCA 16cm), halenku a náušničky, žlutou kabelku a černé lakované psaníčko (plesová sezóna se již nezadržitelně blíží!), ale o tom v jiném článku.. :))

Přidávám ještě pár fotek:








Naušničky jsem koupila v Tally Weill, cena 79Kč.


A co vy? Chystáte se na plesovou sezónu?  A kdy jste byli naposledy "šopovat" ? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥