Možná Tě zajímá..

pátek 7. prosince 2012

Divadlo


Aneb Kulturní záležitost

Dnešní článek bude o této středě. Se školou jsme vyrazili na divadelní představení "Osudy dobrého vojáka Švejka". Řekla bych, že to bylo velmi zdařilé a vtipné představení :)) Po skončení představení jsme se mohli rozutéct/odklouzat (chodníky byly příšerně namrzlé a na chůzi na podpatcích né zrovna ideální :D), domů . Jenže mně se domů nechtělo a kamarádka musela někde strávit dvě hodiny, protože jí ve 2hodiny začínal kroužek malování. Tak jsme spolu vyrazily na kávu (do Panérie) a na nákupy vánočních dárků. Já si dala karamelové frappé (jako vždy) a ona, má docent, doktor, inženýr kamarádka, tuňákové paniny (Také jako vždy :D) 

Šaty HaM, koupila jsem si je při páteční exkurzi v Praze :)


Zkoušeli jste někdy tento šampón? Já nalezla tento testřík v jednom z čísel časopisu ELLE, včera jsem si ním umyla hlavu a můžu říct, že jsem spokojená. Vlasy šly hezky rozčesat, příjemně voní a nejsou z něho rozčepýřené (to se mi stává např. u šampónů značky NIVEA! ) a navíc šampón obsahuje keratin (výživa vlasů).
Kérastase Resistance



Při stěhování jsem našla diář z roku 2005, bylo v něm pár moudrých rad a zajímavostí a já se teď s vámi o ně podělím! P.S. Na vybarvování nekoukejte, bylo to před 7 lety :D






Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥