Možná Tě zajímá..

středa 12. prosince 2012

Nail-art

aneb Nehtový pokus číslo 1!

Dneska jsem si řekla, že konečně zkusím něco složitějšího, než nehty pouze nalakovat určitým odstínem laku.
A co jsem vymyslela?

Co jsem potřebovala? 

Postup? 
Celý nehet nalakujete určitým odstínem. Necháte zaschnout! Poté nalakujete špičku nehtu (nebo tu část nehtu, kterou budete chtít zatřpytkatit) průhledným lakem. Nasypete třpytky, počkáte až to opět zaschne a nakonec přetřete bezbarvým lakem a opět necháte důkladně uschnout! A je to!


Co na to říkáte?




3 komentáře:

  1. hezké :) Já zkoušela něco podobného s bílýma třpytkama a vypadalo to jako sníh :)

    OdpovědětVymazat
  2. podarené:)

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓
    Teraz u mňa prebieha moja prvá giveaway, budem rada ak sa zúčastníš:)
    nati

    OdpovědětVymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥