Možná Tě zajímá..

čtvrtek 6. prosince 2012

Návštěva Prahy

aneb Ultrazvukové čištění v Praze

Minulý pátek jsem jela s maminou do Prahy. Potřebovala si tam něco zařídit a mě objednala na ultrazvukové hloubkové čistění pleti. Nejdříve mi to přišlo jako zbytečné utrácení peněz, moc těmhle věcem, kvůli vlastní zkušenosti nevěřím, ale když jsem viděla výsledek, musela jsem mamině poděkovat, že mi to zaplatila. Kosmetička, která se mi o pleť starala byla velmi příjemná, povídala si se mnou, pustila mi příjemnou hudbu a pečovala o mou pleť. Po hodině čištění mi paní namazala obličej zklidňujícím sérem, protože jsem měla obličej mírně zarudlý a poté mě namalovala. Bylo znát, že jsem svůj obličej svěřila opravdové odbornici na kosmetiku. Takhle krásně, a přitom jemně, namalovaná jsem dlouho nebyla. Když jsem se na sebe koukla do zrcadla, přišla jsem si jako jiný člověk. Veselejší a také sebevědomější člověk.







Kdybych některou z vás svým článkem nalákala, ZDE je vizitka 
Koupila jsem si nový Nude lak, normálně stojí   99Kč, ale já ho se slevovou knížkou z Dm koupila pouze za 49Kč. .)
 Plus. Přidávám jednu aktuální fotku z nadílky od Pana Mikuláše.

A co vy? Byli jste někdy na čištění pleti ultrazvukem? nebo jste podstoupili jinou čistící procedůru?

1 komentář:

  1. Aničko, chápu, že jsi stěhovala pokojík, ale příště tu fotku ořízni :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥