Možná Tě zajímá..

úterý 25. prosince 2012

Sis

aneb Zase pár dní spolu...

Od té doby, co se mi ségra odstěhovala do Liberce, už to není ono. Žádné šťouchání, večerní "drbárna", společné nákupy, posezení u kávy. Bohužel, musím říct, že mi to strašně chybí. Tak jsem se minulý týden domluvila s maminou a sis, zabalila si a ve čtvrtek vyrazila směr Liberec.

Po tříhodinové cestě, s jedním přestupem v Ústí nad Labem, jsem dorazila do Liberce.

Co se ve dělo čtvrtek 
  • Marti přítel mě vyzvedl na autobusovém nádraží
  • Šli jsme všichni na obídek
  • Potom domů, kde jsem sis, a ona mně, řekla všechno, co mě v tu chvíli napadlo 
  • Večer jsme koukali na Monstra VS Vetřelci
  • A šli jsem spokojeně spát!

Co se dělo v pátek?
  • 6hodinové Nááááááááááákupyyyyyyy (koupila jsem si boty a dva svetříky)
  • OC NISA (Bubble Tea)
  • OC Forum
  •  Film Rebelka a vafle se zmrzlinou!







Co se dělo v sobotu?
  • Babylon Liberec- koupání (Vřele doporučuji všem milovníkům tobogánů)
  • Obídek
  • Odjezd k babičce
Co se dělo v neděli?
  • Sněžilo
  • Byli jsme sáňkovat! (Já si při jedné z divokých jízd na sáňkách, stihla vyvrknout kotník :D)
  • Hodovalo se! (Protože babička je Master Kuchař!! )
Co se dělo v pondělí?
  • Cesta domů
  • JEŽÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍŠEK! 
A co vy a prázdniny? Nějaké zranění? A co Ježíšek, zastavil se u vás? 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥