Možná Tě zajímá..

středa 18. dubna 2012

Čárka sem, čárka tam..

aneb Každý se baví jinak..

Protože mi poslední dobou celkem vyrostly nehty, mám v oblibě je neustále přelakovávat a různě je zdobit.. V jednom z minulých článků jsem vám říkala o "Nail-art-pen" od Essence. Zkouškovým obdobím již prošla, ale protože jsem "šikula" a zapomněla jsem, že si musím "kresbu" ještě přelakovat průhledným lakem než malování příjde do styku s vodou, tak jsem si šla omýt ruce. Mé "patlání" bylo v tu ránu pryč a do oprav se mi ten den nechtělo. Zato včera jsem si vyhrála :D Kreslila jsem si kytičky, smajlíky a různé klikyháky.. Nakonec jsem si na nehtech nechala jen malá srdíčka.. Barva nehtů: světle žlutá, barva srdíček: zelená..

Musíte to brát s rezervou, maluje se tím celkem těžko (Nekoukejte se na můj nakřuplý ukazováček, to se mi povedlo včera, ale zatím nehet drží, tak to zatím stříhat/pilovat nebudu.. :) Ale snaha byla, příště to bude určitě lepší.. :)
 Přidávám dvě fotky z minulého týdne.. :)
(S mýma nejúžasnějšíma botama ♥)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥