Možná Tě zajímá..

pondělí 9. dubna 2012

Když víkend praská ve švech

aneb "Já chci spát" (I ♥ my bed! )

Zvládnou dvě akce ve dvou dnech není nic, co by se nedalo zvládnout, tedy pokud máte něco málo naspáno k dobru, ale když den před tím spíte do 8hodin a další den se z první akce vrátíte ve 4 ráno a spíte asi tak do 7, tak vám moc elánu, energie a úsměvu na tváři na další "ekšn" nezbyde. Zřejmě jsem vyjímka, protože já jsem ještě včera stihla absolvovat "Vietnamskou narozeninovou párty". Hlavní oslavenec Tom slavil 20tiny v čínské restauraci, kde se sešli Češi a Vietnamci :D (Tomu se říká cesta kolem světa :D) Co se tam dělo? :) Jedlo se, pilo se, fotilo se, seznamovalo se s lidma (protože z celého dlouhatanánáckého stolu jsem znala tak 3 :D ) Největší zábou pro mě byly čínské hůlky. Nejdřív mi to moc nešlo, ale pak jsem se dostala do tohoto hůlkového způsobu jedení a jedla s nima i hranolky :D Tomu se říká zapálení pro věc.. :))

Dokonce si někdo všiml mé radosti z "hůlkování" a jedny mi daroval :D Děkuju Ti :*



Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥