Možná Tě zajímá..

neděle 22. dubna 2012

Dobrá/skvělá nálada..

aneb úsměv od ucha k uchu..

Dnešní den jsem víceméně strávila doma, koukala jsem na filmy, poslouchala písničky, psala si s kamarádama a dokonce jsem začala plánovat narozeniny.. 18.května mi bude krásných 17. Juhhůůů :D:D

Dle nadpisu musíte/můžete usoudit, že mám dobrou náladu. Řekla bych Vám z čeho a věřte mi, že ráda, ale já to sama nevím. Možná to bude rybízovou šťávou od Jupí. Vypila jsem jí dneska tak 3 litry (samozřejmě naředěné s vodou) a mám pocit, že do ní přidávají i kapku alkoholu. :DD: Není přece možné, aby tam bylo 0,0000% a já byla vysmátá jak lečo.. :D Hrůza děs, až mě z toho začaly bolet koutky a od častého hromového/hlasitého smíchu mě začalo bolet už i břicho :D :)) Jdu se koupat (strčit si hlavu pod ledovou vodu), třeba se potom trochu sklidním :)) Takže dobrou noc a hezké sny přeji.. :)

1 komentář:

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥