Možná Tě zajímá..

čtvrtek 5. dubna 2012

Houbička

aneb Perfektní účes "raz-dva"

Asi před měsícem jsem si koupila v C&A za 50Kč "houbičku" na vytváření účesů. Koupila jsem si to ze zvědavosti, jest-li bych "TO" taky dokázala vyrobit, protože v četných tutoriálech na youtube to vypadá velmi snadno.. Samozřejmě jsem to sama nedokázala. (Jak jsem očekávala :D), vypadalo to, jako když mám na hlavě "bobek", a tak jsem to svěřila zkušenému kadeřníkovi, mojí sister.. Té to šlo od ruky jedna báseň a účes byl během necelých pěti minut na světě.. Vypadá to parááádně :))

Vřele doporučuji :))
+
Přidávám video na kterém "nejlépe" uvidíte, jak to vyrobit a že je to "docela" těžké udělat :))
+
Dneska se pekly domácí "mafinky" :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥