Možná Tě zajímá..

čtvrtek 12. dubna 2012

Nail-polishes

aneb Další do sbírky..

Poslední dobou koukám, že píšu články o tom, co se stalo včera, předevčírem a nebo před týdnem. Nějak to zkrátka vždycky nestihnu napsat v tentýž den.

Předevčírem jsme byli se třídou na výletě v Litoměřicích. Byl to po volném pondělku příjemný rozjezd do školního týdne. Jeli jsme tam s naší učitelkou češtiny kvůli pár muzeiím a domu Karla Hynka Máchy... Samozřejmě následoval i nějaký ten rozchod. Řekla bych, že pro studenty nejlepší část z výletu. :D Během něho jsme s kámoškama stihly vykoupit Rossman a večerku. V Rossmanu jsem pořidila 3 laky a pár dalších blbin na nehty, abych se zabavila v případě nastávající nudy. Potom jsme si sedly na náměstí na lavičku, jedly dobroty a drbaly lidi, kteří chodili kolem.. :D

Dneska jsem se cestou ze školy opět stavila v Rossmanu. Tentokrát jsem si ale nekoupila laky na nehty, ale masku na xichtík s kaolinem a barvu na vlasy s mateří kašičkou, odstín: Super blond. (Přece jen si ke krásné blonďaté hřívě musím trochu dopomoci. Mé pravé vlasy jsou něco mezi špinavou blond a světle hnědou. Zkrátka od všeho něco :D :))


Nevěřili by jste tomu, ale ten první lak je magnetický (Ten po kterém jsem tak dlouho toužila), běžně stojí asi tak 65 korun a já ho v tom zázračném Litoměřickém Rossmanu koupila za 10KČ.. :D

Dále jsem si koupila nálepky na nehty se zebřím vzorem a dvě kreslící tužky na nehty.. :)
Ta zeleno-modrá je opravdu krásná a snadno se s ní pracuje. Značka: Odzkoušeno!

No a mým dnešním "dobrým tahem" v nákupu, byla právě tato maska. Stojí sice 40Kč, ale jest-li máte 40Kč na zbyt, jděte si jí HNED koupit. Udělá z každého obličeje doslova "dětskou prdelku" :D a to dokonce i z toho mého drsného struhadla.. :D

Co jste si pořídili v poslední době vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥