Možná Tě zajímá..

úterý 24. dubna 2012

Versatile Blogger Awards

aneb Když blogy pro někoho znamenají více než jen bezhlavé psaní článků..

Poslední dobou tak koukám na blogy mých oblíbenců nebo neoblíbenců a všimla jsem si, že se mnoho blogerů a blogerek zapojuje do soutěže "Versatile Blogger Awards". Řekla jsem si proč to nezkusit, ale potom jsem si uvědomila, že mnoho českých blogerů/blogerek nesleduji. Miluji HLAVNĚ švédské a thajské blogery (podle mě jsou to ti nejlepší mezi nejlepšími). Proto jsem se také rozhodla, že se tohoto blogerského klání nezúčastním, ale všem ostatním držím palce a ať vyhraje ten nejlepší.. :))


Jinak jsem se dneska rozhodla pro vyfocení dalšího outfitu.
Můžeta na něm vidět kraťásky z ORSAY, které jsem si koupila včera, žluté tílko z F&F, kabelku z H&M a balerínky z GATU.


Omlouvám se, že je fotka opět bez hlavy, ale poslední dobou se mi ta moje "kebule" příliš mnoho nezamlouvá. :D



1 komentář:

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥