Možná Tě zajímá..

pátek 27. dubna 2012

Den na roztrhání

¨
aneb ekšn za ekšn..

Ráda bych řekla, že byl dneska normální školní den jako vždy, ale říct to nemůžu. Dnes se totiž konalo poslední zvonění. Hned před školou mě vítala 4.S a vlastně všichni čtvrťáci. :) Den jsem jakš-takš přežila i se zápachem octa, laciné vietnamské voňavky a vůně na záchod. :D Na fotce si můžete všimnout, že obličej přežil celkem v pořádku a těch pár šmouh tam mám stejně jen kvůli kámošce, která je vedle mě.. Dojednala mi totiž u čvrťáků kosmetiku :D Většina podpisů, čar a obrázků bylo směřovanáno na dekolt, krk a ruce.. :D Jo a málem bych zapomněla, při obraně mého obličeje jsem schytala trochu modré, červené a černé barvy na vlasy :D:D



Mno a protože život je mrcha a poslední zvonění vyšlo zrovna na pátek. Na den, kdy chodím do lidušky (ZUŠ) a někam s kamarády, rodinou, tak jsem děkovala nevím komu, že nám odpadla poslední hodina a já se stihla jít domů omýt, převléci a zcivilnit a nemusela tam jít jako počmáraný smraďoch.. :D Po lidušce jsem se ségrou vyrazila na obhlídku terénu (města). Nakonec jsme skončily v TESCU na Bubble Tea. Dala jsem si čaj s příchutí liči a jogurtové kuličky.. Jednoduše ňamka. :)




Když už jsme byly v tom TESCU, rovnou jsem si zašla koupit další jednoduchá tílka do mé sbírky.. V jednoduchosti je totiž krása, a proto těchto triček mám už cca. 13. :D


Co vy a pátek, sobota, neděle? Plánujete nákupy nebo budete radši gaučovat? (:D) Měli už jste Bubble Tea? (Ano? Jaké a chutnalo Vám? :))

2 komentáře:

  1. O Bubble tea se teď dočtu skoro na každém blogu, takže mě hrozně láká :-) Kde se dá v Mostě koupit? Jinak mám taky moc ráda jednoduchá trička a tílka v nekřiklavých barvách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nově otevřeli "restauraci" v TESCU nahoře nad vietnamským jídlem :))

      Vymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥