Možná Tě zajímá..

středa 25. dubna 2012

Výlet do Neznáma

aneb 10 km nebo několik mil

Dneska jsem podnikla akční výpravu do Neznáma. Tím neznámem pro mě byl Litvínov. Bydlím v Mostě tak 8let, ale v nedalekém Litvínově jsem byla tak 5krát?6krát? Žádný extra velký číslo to nebude. Za jaký účelem jsem tam jela? Jako doprovod u venčení psa. Při této pravidelné "psí" obchůzce mi bylo ukázáno celé město "veliké" i s jeho "krásami".. Nad mé očekávání mě město, zvané Litvínovem, mile překvapilo. Támhle park, támhle řeka, támhle golfové hřiště, támhle letní divadlo a támhle hudebnická garáž  s vůni/smradem alkoholu.. :D:D Bohužel bych si dovolila říct, že jsem si na tuto vycházku nezvolila příliš pohodlnou vycházkovou obuv. Řekněme, že boty na podpatcích nejsou ideální na chození po trávnících a štěrkových/kamínkových cestičkách. :D Všechno jsem to ale zvládla, protože I´m hero. :D (Ale cestou domů v tramvaji, která mě unášela směrem "MŮJ DOMOV", jsem měla chuť bolavá chodidla utrhnout a jednoduše je vyhodit z "rychle" uhánějící tramvaje. :))

Den byl i přes mé drobné zatmění mozku ohledně bot super.



P.S. Aby nikdo nemohl říct, že jsem srab a že nic nevydržím, co se týče bot na podpatku. Jen tak pro info. Dneska jsem v nich lítala od půl osmé ráno do 6 večer :D

+
Příkládám písničku od Aury Dione, která mi tu dnes zní celý den.. :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥