Možná Tě zajímá..

úterý 29. ledna 2013

Adhesive bra

aneb V čem spočívá její výhoda?

Včera jsem psala, že jsem si koupila nalepovací podprsenku. Pro rekapitulaci: Koupila jsem ji v OK shopu , stála mě 69 korun a je černé barvy. Dnes bych ji chtěla vyzvednout jako super vymoženost dnešní doby. Můžete si ji totiž vzít do všeho. To doopravdy! Do šatů, triček, tílek ať s holými nebo zakrytými zády, s rozparkem/ výkrojem na boku/břiše/kdekoliv. S tímto kouskem v šatníku je Vám to jedno!




Možná bych však jednu chybu našla a tou je: Když podprsenku nosíte dlouho, dle návodu ji máte namočit/omýt a bude znovu funkční. Já už jednu měla, ale po delší době přestala lepit, namočila/omyla jsem ji, lepit nezačala a já ji začala ve volném oblečení ztrácet. (Pokud máte těsné oblečení, tak je jedno, zda podprsenka lepí či nelepí, protože je pod těsným kusem oblečení "přimáčknutá" :D )

3 komentáře:

  1. No vidíš, jakou jsi našla pěknou :)

    OdpovědětVymazat
  2. OK shop je něco jako vietnamci? :D taky takovou sháním pod plesové šaty, ale nechci vysolit velkou částku :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to je přesně ono§ :D Přišla mě tak na pár korun. Za tyhle peníze bych to na internetu jen těžko hledala :)

      Vymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥