Možná Tě zajímá..

středa 9. ledna 2013

I am sorry!

aneb Nemám čas!

Včera jsem chtěla, jak jsem slibovala, zkusit nehtový tutoriál z minulého článku.. Bohužel, včera jsem celý den, a to opravdu celý, učila. Čtyři hodiny jsem se učila matematiku, kterou mám pocit, jsem stejně dnes zkazila a zbytek času jsem věnovala chemii a zeměpisu.


+
Jsem dnes šla do centrálu (OCC) a tyto boty tam měli. Zajímalo by mě, jak se na tom může chodit.. Nemáte některá s tímto druhem botiček zkušenosti? 
Mně se totiž celkem líbí a přemýšlím nad tím, že si je pořídím!


Botky jsem si sice nekoupila ( i když bych chtěla), ale koupila jsem si naušničky a masku na pleť. Dokonce jsem se stavila i v lékárně, kde jsem si po měsíci, konečně, vyzvedla mastičku na pleť.( Já totiž boj s akné nevzdávám, i přesto že jsem do tohoto boje vrazila už nehorázných peněz, ale za každý, i ten nepatrný, výsledek, jsem strašně ráda! :) 



2 komentáře:

  1. Jo trápení kvůli akné znám taky a moc dobře. Dřív jsem měla občas pupínek, ale teď se mi doslova splašily hormony. Co to je za mastičku? A co všechno používáš za kosmetiku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mastička se jmenuje eclaren 5 a používá se jen bodově. Můžeš jí používat kdekoliv (záda, hruď, krk, obličej.) Je celkem dobrý. :)Dnes o tom napíši článek, tak Tě třeba něco z toho zaujme :)


      Vymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥