Možná Tě zajímá..

středa 16. ledna 2013

Pretty paws!

aneb rady, triky, nápady...

Za tu dobu, co mě, doslova, pohltila má posedlost neustále přelakovávat nehty, se mi do počítačové složky Nails, nahromadila pěkná řádka obrázků a tutoriálů, které bych chtěla jednou uskutečnit na svých nehtech. Někdy mám, ale pocit, že "zkrášlování" nehtů, které si zrovna zvolím, je pro mě příliš obtížné. (Většinou mám problémy udělat to samé na druhé ruce :D )

Tady jsou některý z nich :











Pleas follow me ! :)

1 komentář:

  1. úžasná inspirace
    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svůj nový blog, kde rozjíždím projekt 365.
    Také jsem dnes zveřejnila svojí první proměnu (kosmetika a vlasy). Tak pokud máš zájem podívej se... pokud se ti u mě zalíbí budu moc ráda, když se staneš mým pravidelným čtenářem!:)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥