Možná Tě zajímá..

úterý 15. ledna 2013

Konec!

aneb přestávám se líčit!

Přece jen každý den, a téměř celý den, trávím ve škole. Nějak se mi začala vnucovat myšlenka, že je zbytečné se do školy líčit a zbytečně si plácat kosmetiku. Učitelům je stejně jedno, na jaký obličej se dívají, základem ve škole mají být vědomosti! Dle učitelů. U některých mi však příjde, že vizáž a velký výstřih vedou!, ale to je mi jedno! Do školy se učím, a tak nikoho nemusím oslňovat. Navíc si myslím, že i bez "šminek" mi to celkem sluší.





Samozřejmě téma "kosmetika" plně neuzavírám. Malovat se budu, ale na důležitější akce, než je jen jít do školy! :)

Plus bych vás/Vás chtěla upozornit na webové stránky senzačního fotografa → http://martinfaltejsek.cz/


Pleas follow me ! :)

1 komentář:

  1. Jo, tobě jo. My ostatní si o 15 minut přivstaneme :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥