Možná Tě zajímá..

sobota 12. ledna 2013

Rušný den!

aneb Poběž sem a poběž tam!

Včera pro mne byl den opravdu rušný, nebyl hektický, ale byl, a to opravdu, nabitý plno zajímavými věcmi.

Nejprve jsem byla ve škole. To zase až za tak zajímavé nepovažuji, ale byli jsme tam jen do 11:40, tak se to dalo zvládnout a navíc mi udělala OBROVITANÁNSKOU radost zdařená písemka z dějepisného semináře s nejpřísnějším učitelem na škole. :D (Jsem na sebe hrdá! )









Potom jsem si zaskočila domů, odnést si věci. Šla jsem do ZUŠky, kde jsem chtěla domalovat obraz. Bohužel, nezdařilo se, tak tomu budu muset věnovat ještě jednu dvouhodinovku. Na zlepšení mého "malířského" ega jsem šla s taťkou na gyros. :D

V 5 jsem dorazila domů a v 6 hodin jsem už zase vyrážela vstříc novým dobrodružstvím! Šli jsme na bowling a večeři. Dala jsem si tuňákový salát a pečený čaj. Pokud jste ho neměli, doporučuji! Doslova mě okouzlit, a tak jsem si dala ještě jeden. :D

   


Při pojídání salátu jsem si všimla, že vedle nás sedí zpěvák XINDL X, asi si zaskočil na čajík před jeho vystoupením na plese Diplomky. :)








Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥