Možná Tě zajímá..

čtvrtek 10. ledna 2013

Every woman is beautiful!

aneb Kouzlo v každé z nás!

Včera se mi na facebooku objevil obrázek a nějak mne donutil se zamyslet. Jsem člověk hubené postavy. Vážím 54 kilo na 179 centimetrů. Jím hodně! Ale Díky Bohu, nebo spíše taťkovi, za to že mi daroval skvělé spalování! Čas od času si také zacvičím, ale to jen kvůli zpevnění, né kvůli hubnutí!

Teď jsem se rozhodla vypracoval bříško a zatím (již 14 dní) to plním. Každý den si dám 100 leh-sedů a ještě pár cviků, které nedokáži pojmenovat. :D


Nehtíky v novém kabátku.. Tento víkend je ještě dozdobím!
Nálepkami na nehty se zebřím vzorem !: )




 Omlouvám se za (poněkud) arogantní výraz :D




7 komentářů:

  1. mmne ten vyraz neprijde arogantny:), inak super, ze na brucho cvicis aj ine ako sedy-lahy, treba predsa poislovat vsetky brusne svaly:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala jsem si za cíl bříško jako pekáč buchet. (Tedy jen vyrýsované základy. Všeho moc škodí! :) )

      Vymazat
  2. Taky se snažím cvičit a jíst každý den co nejzdravěji:) a já to dělám ale týden:) .Jen tak dál:)
    dáme follower za follower?;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě moc zdravě nejím! :( Proto aspoň cvičím, abych to nějak vykompenzovala.:D OK:)

      Vymazat
  3. Ja som na tom tak isto ako ty.. :) A tiež by som chcela posilniť brucho, aby vyzeralo do leta pekne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám jako pokus, chci vědět, zda-li se to bude hodit k mému tělu/ obličeji, a tak nějak celkově k mé osobě :))

      Vymazat
  4. geny dělají hodně, já zas mohu děkovat mamince :) ale je důležité, jak se člověk cítí dobře. Je fakt, že na každém je něco pěkného

    OdpovědětVymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥