Možná Tě zajímá..

čtvrtek 3. ledna 2013

Tery B.

aneb Bůh ví, že Tě zbožňuju...

Dneska jsem šla s kamarádkou na kávu, na mou oblíbenou, karamelovou. Tu jsem si mohla dát jen a jen díky ní a její zázračné kartičce v Lagartu, kde máte 8 kávu zdarma. No a protože Terka je sběratel razítek a měla jich 8, kartičku mi věnovala. Káva totiž jinak stojí 72Kč a to mi příjde celkem dost! (I když bych si jí stejně asi dala, neodolala bych.. a čas od času si člověk má přece dopřát  něco dobrého.




P.S. Takový odstín vlasů nemám. Může za to světlo v Lagartu!
P.P.S. Škola sice začala, ale já mám stejně pořád prázdniny, asi jsem se ještě psychicky nepřemluvila, že lenošení končí. Důkazem toho je, že i když sedím ve škole a poslouchám výklady kantorů, mám nulové reakce a nechce se mi nic psát!. :D A co vy?


1 komentář:

  1. Tak to kafíčko vypadá úžasně! Dostala jsem úplně chuť!
    U mě je giveaway, budu ráda, když se zapojíš :))
    Katelin.

    OdpovědětVymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥