Možná Tě zajímá..

středa 30. ledna 2013

Yves Rocher

aneb Hydra Végétal

Kosmetika od YR mi příjde kvalitní. Ceny tomu také odpovídají, a proto si tuto kosmetiku kupuji jen někdy a to  "za odměnu". Většinou, když se mi něco povede nebo, když zrovna nemám finanční krizi. Tento krém mi však koupila mamka. Protože mám problematickou pleť se sklony k akné, tak jsem na tento výrobek koukala nejprve skrz prsty. Nějak jsem se do toho, zkusit to, nehnala. Donutil mě až totálně vysušený obličej,  způsobený Tea tree Oilem. Opět jsem si dokázala, že s těmito vysušujícími přípravky neumím zacházet a včas je přestat používat. (Akné po něm vždy zmizí, ale pro změnu se objeví suché šupinky). No a protože jsem nechtěla obličej samou šupinku, sáhla jsem po tomto krému. Říkala jsem si, že když už krém, tak nějaký kvalitní. Teď ho používám každý večer. Krásně vyživuje, hydratuje obličej a akné se po něm také nedělá. Takže pokud máte podobný problém a nevíte po čem sáhnout, tak zkuste tento krém.




Plus přidávám fotku

Kabátek CaA, 1299KČ, šátek  HM, 299Kč





Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥