Možná Tě zajímá..

pondělí 7. ledna 2013

Den na pytel

aneb Všechno a nic!

Celý týden vždycky uteče jako voda, tedy kromě pondělí! To mám vždy pocit, že ve škole dřív uhynu, než se zvonek v 16:15 rozdrnčí a mi se budeme moci konečně rozutéct domu. Na odpolku se mi dnes vůbec nechtělo, na zeměpise celou třídu čekalo zkoušení. Pan učitel se, ale smiloval a já si alespoň stihla o volnou hodinu koupit knížku němčiny a tím zítra ušetřím nervy naší němčinářky.

Teď se učím chemii. Učitelé nám toho tento týden nasázeli dost! Zřejmě nemají známky na pololetní klasifikaci, a tak se to musí všechno dohnat, podle učitelů: "NEJLÉPE TENTO TÝDEN!":D



Bohužel nohu nemám pořád zahojenou nebo mi to tak alespoň podle oteklého kotníku příjde, a tak se souběžně s chemií učím i pravidla první pomoci! :D


Můj denní šálek hrnec čaje!
Kouzlo jedinečnosti!
Plus nehtová inspirace o kterou se pokusím zítra! :)

a boty do kterých jsem se zamilovala!
Nejsem na kýče a přeplácanost, ale tyhle boty mě zaujaly! Možná to bude tou modrou. Proč nejsem milionářka? :(



P.S Začala jsem psát knihu! Již druhou, ale první zůstává UTAJENÁ! :D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥