Možná Tě zajímá..

sobota 12. ledna 2013

Boj s akné

aneb Co používám? a co mi pomáhá?

V dnešní době trpí tímto problémem stále více teenagerů. Já nejsem (BOHUŽEL!) žádná vyjímka. Boj s akné vedu už od 16ti let. Před tím jsem měla pleť hlaďoučkou jako dětskou prdelku. Ze začátku jsem toho byla špatná. Obličej mi hyzdily ty hnusný "věci". Začala jsem tedy používat přípravky přípravky z drogerií. Jako např. značky Garnier a Clean & Clear atd. Pokožku jsem z toho však měla přesušenou a byl znát nulový účinek.  

Garnier Essentials Čistící gel na normální a smíšenou pleť 200 ml

 Tak tomu bylo asi rok, pak jsem si došla ke obvodní lékařce. Nejprve mi napsala takovou vodičku, extra pálivou a akné po ní opravdu mizelo, ale při delším užívání jsem měla obličej samou loupající se suchou kůži, a tak jsem s tím přestala. Pak mi předepsala dalším mazátko, tím byl Differine krém, jeho účinky se mi neukázaly za celou dobu, co jsem ho používala.Dokonce mi i přišlo, že se mi stav pleti ještě zhoršuje!





Obvoďačka mi tedy doporučila navštívit kožního, a tak jsem tam šla. Říkala jsem si, že :"Horší už to stejně bejt nemůže". Doktor mi napsal Duacgel a na ten nemohu dát dopustit! Je to přesně šálek mého čaje! Akné po něm mizí, pleť není zarudlá a ani se neloupe. Někdy také do toho používám ještě ještě Tea Tree Oil, ten mi také vyhovuje, ale při zvýšeném používání je tu zase problém loupajícího se obličeje. Posledním přípravkem, který mi Pan doktor doporučil používat je Eclaran 5. Nemám ho dlouho, ale zatím mi své nežádoucí účinky, pokud nějaké má, neukázal.






Proto, pokud máte podobný problém,  vyprdněte se na přípravky z drogerií a jděte rovnou ke kožnímu. Ušetříte si tím čas a taky hromadu peněz ! :)
A co vy? Patříte mezi štastné lidi bez akné a nebo máte podobný problém jako já?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥