Možná Tě zajímá..

pondělí 28. ledna 2013

Nový přírůstek

aneb Vítejte LODIČKY!

Každého dokáže naštvat něco jiného, mně dokáže náladu, a to dokonale, zkazit přeplněná, páchnoucí tramvaj. Vadí mi velmi málo věcí, ale tato patří mezi ně! Mám ráda pohodlí a VOŇAVÉ prostory. Naštěstí jsem s ní jela jen jednu zastávku, protože jsem si potřebovala koupit nalepovací podprsenku. V sobotu je totiž ples gymplu a já mám šaty s výřezy, takže by mi ramínka a zapínají celkem vadilo. (Nebo spíše vypadalo by to velmi nevzhledně). Podprsenku jsem pořídila v OK shopu za 69Kč. (Cena super!) Vybrala jsem si černou, mám černé šaty. Poté jsem šla domů, cestou jsem se stavila v Office SHOES, kde mě doslova uchvátily zeleno-modré lodičky. Bylo mi jasné, že si je koupím, pokud je budou mít v mé velikosti. Zeptala jsem se Paní prodavačky a hele, 39 byly na skladě. Pro jistotu jsem si boty vyzkoušela. Padly jako ulité, a tak jsem je zaplatila a spokojeně odnesla domů.




Co na ně říkáte? :)


2 komentáře:

  1. tie sú fakt pekné :) a tuším si akurát zmenila header, krásna fotka !:)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji. Ano, ano.. Hlavní zásluha patří kamarádce. :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥